søndag 15. mars 2009

Hei, ja dette skulle være en blogg jeg skulle bruke minst en gang i uka for å fortelle om stort og smått i livet og spesielt hvordan det går med nettbutikken min Veskedilla.no.

All tid har imidlertid gått med til bankjobben min som ikke har vært helt 8-16 i det siste, til hus og heim, og til å sende ut varer på bestillingene. Det er forresten mønstrene fra Nicole Mallalieu Design som er de mest populære varene.

Den lille rosa Noni-vesken som jeg skulle tove og vise frem ble faktisk ferdig, men da jeg skulle ta bilde av den var den borte vekk. Har strikket ferdig et par andre modeller i stedet, det kommer kanskje bilder i løpet av uken. Her gjelder det å ikke love bort for mye.

Kan ihvertfall love at det kommer noen nyheter i nettbutikken i løpet av uken. Har nettopp fått inn noen lekre veskehåndtak, beslag og låser i kvalitetslær. Foreløpig har jeg bare rukket å stikke nesen ned i esken og sniffe inn godlukten av lær.





Har også strikket og tovet en stor grå veske mens jeg ventet på at de nye varene skulle komme. Nå skal jeg fore vesken så den blir litt mer stabil, og montere på noen av de nye produktene.



Kikk innom i nettbutikken i slutten av uken så er nok de nye produktene på plass.
Hilsen
Karen
Veskedillablogg



Ingen kommentarer: